Pismo Koste Pavlovića upućeno Kosti Dimitrijeviću autoru knjige o Ivi Andriću:

''Kembridž, 2. decembra 1981.
Hvala Vam na ljubaznom pismu od 3. novembra. U nekom stalnom poslu, ne stigoh da Vam odgovorim na postavljeno pitanje o Andriću.
Ja sam za njegovu ljubavnu aferu čuo od jednog masona još pre dosta godina...
Bogdan Krizman, profesor sveučilišta u Zagrebu, pisao mi je 10. avgusta 1978: ''Nedavno sam bio u Beogradu i radio u Fondu Masonske lože. Pri tome sam utvrdio pozadinu izbacivanja Ive Andrića iz masonske organizacije. Radilo se o kažnjavanju dotičnog jer je bio tužen od masonskog brata Gustava Krkleca da ima ljubavni odnos sa g-đom Krklec. To je sve''.
Prijatelj mason, koji mi je tu tajnu otkrio, rekao mi je da su takve tugaljive stvari ostavljene Velikom majstoru da ih reši. On je pozvao Andrića, koji mu je priznao vezu. Veliki Majstor ga je tada upitao da li namerava,ako dođe do razvoda, da se osobom oženi. Andrić mu je odgovrio: ''To mi nikad nije ni u snu palo na um''. Posle toga je pala odluka Velikog majstora o isključenju...''.


Kosta Dimitrijević ''Vreme zabrana'' , str.143

Нема коментара:

Постави коментар